hjelp trenger noen som kan skifte clutch på en vento 1.6 snarest...

Anbefalte innlegg

kanskje greit å si hvor du bor;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke så vanskelig så du tror.. jeg gjorde det selv da jeg hadde golf.. ned med girkassen og inn med ny, husk å skifte simringen som er der clutchtangen kommer ut.. ellers lekker det inn girolje på clutchen og da må du ut igjen med kassa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det kommer rimelig an på hvor erfaren man er når det gjelder vanskelighetsgrad på denne jobben... sitter i alle fall med erfaring av at clutchbytte på denne type bil er skikkelig oksebæsj!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er ikke at ikke jeg kan skifte er vw mekaniker men har solgt bilen ditt også røk platen på clutchen så han som kjøpte ble ikke så blid.. har han noe rettigheter når det er gådd over 14 dager og bilen er solgt i den stand den er i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er ikke at ikke jeg kan skifte er vw mekaniker men har solgt bilen ditt også røk platen på clutchen så han som kjøpte ble ikke så blid.. har han noe rettigheter når det er gådd over 14 dager og bilen er solgt i den stand den er i?

Han har ingen rettigheter, så sant du ikke har hatt problemer med clutch før og visst at den var moden for utbytning og ikke ga beskjed om dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.