2 Mnd så røyk 2,7en faen og faen (hjelp)

Anbefalte innlegg

Ja ganske nøyaktig to mnd siden kjøpte jeg meg en drøm 2000 a6 2,7T Bilen er 250% fulgt opp Å ALT VAR TIPP TOPP STAND.........Helt til torsdag dar ringte kjerringa ....bilen bare stoppa rattet har låst seg osv osv. så da VAR Det viking rett til møller. Der fikk jeg den ubrukelig hyggelig beskjeden jo det er bare tannstanga og servopumpa koster ikke mer en 36.000kr.

så noen som vet om noen ikke merkeverksteder som utfører dette?????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har delene for ca 11k..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audisentrum er jo kjempe flinke ellers kan du jo høre ved et mekonomen eller meca værksted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk om det passer fra noen andre modeller, da kan du jo kanskje få brukt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat hatt en prat med en av mekkerne her inne, skla prøve å få ordnet det til en fornuftig pris.

men er jo helt sjukt delene (tannstanga og servopumpa g ett par skruer og noe småtteri.) kosta 12,000kr hos møller

Men det verste er at disse svina skal ha 24.000kr for jobben. å så står de å sier de beregner 10 timers arbeid...... ekke dårlig timesfakturering det. 2400kr pr time.............................lenge leve galskapen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkeverksted utgår, nesten uansett jobb. Har dessuten dårlig erfaring med merkeverdsted hos VW, ved to anledninger har de tatt inn bilen og levert den ut igjen i DÅRLIGERE forfatning. Disse to tilfellene gjalt dog hjulstilling og abs-sensor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg ein tur til Nordic Auto Service Center i Fredrikstad så ordner vi det der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.