Anbefalte innlegg

En kompis av meg kræsjet i en laste bil idag. laste bilen ble blendet av sola, og holdt derfor ikke vikeplikten.

 

A3'n er det såpass god lyd i at laste bilen burde egentlig ha hørt den, hvertfall hvis han hadde litt fart.

A3'n er totalvrak, til å med bakluka er presset.man ser tydelig skjevhet på bilen. godt det gikk såpass bra som det gjorde.

 

http://www.sb.no/article/20080213/NYHETER/619939959/1052/LDIV#

bilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et stygt smell... Stod på gårdsplassen min, 150m unna. Espen så da i hvert fall pigg ut da jeg kom bort, til tross for at han var rimelig shaky... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, snakket med dama hans, og alt gikk bra. som jeg forsto det så var det knærna som var værst :)

godt det gikk bra med han.. men stakkars bil. var å så på den senere på kvelden. og det så ikke mye bra ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jæ.... kjedelig. Den lave sola er skummel. Og lastebil mot A3 er litt rått parti. Håper alt ordner seg. Godt alt er bra med føreren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som også kjørte i ræva på en bil pga. han ble blenda av sola i går.Her ser dere hvordan det gikk(gikk bra med personene)

polo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Raveien ble stengt en liten periode mens den KRASJENDE personbilen ble fraktet fra ulykkesstedet."

 

Er det liksom en uvane den bilen har, eller var det det at den fortsatte å krasje hele veien til oppbevaringstomta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen biler gir seg bare ikke med å krasje....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har garantert slutta nå :P

 

Lav sol er et helvette altså! Ble satt opp en udugelig midtrabatt et lite stykke unna meg for noen mnd'er siden.. Den er slik at man må bevisst svinge unna for ikke å treffe den, fordi den er "ettermontert". Og akkurat der den står er det meg alav sol om ettermiddag'n. Tror det var 4-5 biler som kjørte i den i løpet av to uker! Så nå står skiltet på midtrabatten på sånn gummifot, slik at de bare setter det tilbake når noen har kjørt det ned :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.