#1 Skrevet Februar 13, 2008 En kompis av meg kræsjet i en laste bil idag. laste bilen ble blendet av sola, og holdt derfor ikke vikeplikten. A3'n er det såpass god lyd i at laste bilen burde egentlig ha hørt den, hvertfall hvis han hadde litt fart. A3'n er totalvrak, til å med bakluka er presset.man ser tydelig skjevhet på bilen. godt det gikk såpass bra som det gjorde. http://www.sb.no/article/20080213/NYHETER/619939959/1052/LDIV# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 Det var et stygt smell... Stod på gårdsplassen min, 150m unna. Espen så da i hvert fall pigg ut da jeg kom bort, til tross for at han var rimelig shaky... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 Ja, snakket med dama hans, og alt gikk bra. som jeg forsto det så var det knærna som var værst godt det gikk bra med han.. men stakkars bil. var å så på den senere på kvelden. og det så ikke mye bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 Så jæ.... kjedelig. Den lave sola er skummel. Og lastebil mot A3 er litt rått parti. Håper alt ordner seg. Godt alt er bra med føreren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 Har en kompis som også kjørte i ræva på en bil pga. han ble blenda av sola i går.Her ser dere hvordan det gikk(gikk bra med personene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2008 "Raveien ble stengt en liten periode mens den KRASJENDE personbilen ble fraktet fra ulykkesstedet." Er det liksom en uvane den bilen har, eller var det det at den fortsatte å krasje hele veien til oppbevaringstomta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2008 Noen biler gir seg bare ikke med å krasje.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2008 Denne har garantert slutta nå Lav sol er et helvette altså! Ble satt opp en udugelig midtrabatt et lite stykke unna meg for noen mnd'er siden.. Den er slik at man må bevisst svinge unna for ikke å treffe den, fordi den er "ettermontert". Og akkurat der den står er det meg alav sol om ettermiddag'n. Tror det var 4-5 biler som kjørte i den i løpet av to uker! Så nå står skiltet på midtrabatten på sånn gummifot, slik at de bare setter det tilbake når noen har kjørt det ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...