#1 Skrevet Februar 14, 2008 Hei. Er vi mange medlemmer i fra Narvikområdet her? Hadde vært greit å fått en liten oversikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 +1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 å enda en: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 en til gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2008 4 stk: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2008 Tor-Steve, bynne ikke den avataren å bli litt sliten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2008 4 stk: haha : er da mange flere her i området.. vi burde ha fått til litt samlinger utover vår og sommersesongen.. da jeg bodde sørpå var dette ett fint tilbud.. er jo artig og diskutere og se på biler sammen med likesinnede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2008 er da mange flere her i området.. vi burde ha fått til litt samlinger utover vår og sommersesongen.. da jeg bodde sørpå var dette ett fint tilbud.. er jo artig og diskutere og se på biler sammen med likesinnede. Det hadde vært dritfett. Er jo sykt mange som har interesse for bil, men få tar seg råd til å betale 400kr for å være medlem i denne klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2008 +1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 pluss en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2008 +1 til her Mads Amundsen og Tommy Steinmo er vel å med her hehe, så + 2 til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 er da mange flere her i området.. vi burde ha fått til litt samlinger utover vår og sommersesongen.. da jeg bodde sørpå var dette ett fint tilbud.. er jo artig og diskutere og se på biler sammen med likesinnede. Jeg kjører glatt til narvik(vist det er lov da:) ) for å dele int. om bil spesielt vag da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kjører glatt til narvik(vist det er lov da:) ) for å dele int. om bil spesielt vag da;) er lov det;) ja vi burde ha fått til ett eller annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 Det hadde vært knall ja:-)er sikkert ett par til her i harstadområdet som er med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 3, 2008 Vi er ganske så mange VAG entusiaster i Harstad / Narvik områdene vi må da klare å få til et lite vår treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 3, 2008 Vi er ganske så mange VAG entusiaster i Harstad / Narvik områdene vi må da klare å få til et lite vår treff Høres glimmrende ut,tipper vi kunne fått til ett bra treff;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...