#1 Skrevet Februar 14, 2008 Er det noe forskjell på disse toppene? Kan det brukes en Caddy topp? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2008 Ingen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 er jaggu ikke sikker, men tdi og tdk toppene vil jeg tro er forskjellig.. hør med møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2008 Siden det ikke kommer svar fra noen som vet, kan jeg gjette: Tdi har forbrenningsrommet i stemplene, mens tdk har forkammer i toppen. Disse toppene kan derfor ikke benyttes om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2008 Siden det ikke kommer svar fra noen som vet, kan jeg gjette: Tdi har forbrenningsrommet i stemplene, mens tdk har forkammer i toppen. Disse toppene kan derfor ikke benyttes om hverandre. Korrekt. TDI står for turbo direkte innsprøytning. Dieseldysa sprøyter altså rett inn i sylinderen, mens TDK har et kammer ( virvelkammer ) hvor luft og forstøvet diesel blandes før det suges inn i sylinderen. Har du i utgangspunktet en TDK, må du ha tak i en TDK topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2008 Tusen takk for svar. Får fortsette å se etter en TDK topp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2008 Tdk topp går ikke på tdi blokk iallefall Prøvd, og feila.... bilen gikk såvitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2008 Tdk topp går ikke på tdi blokk iallefall Prøvd, og feila.... bilen gikk såvitt. Mulig det hadde gått om du hadde fylt igjen forbrenningsrommet i stemplene. Måtte hatt noe som sitter fast og tåler varme - betong er kanskje litt for tungt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...