#1 Skrevet Februar 14, 2008 har montert H&R justerbart på min s2 coupe. og lurer på om dere andre som har dette har fjernet hjelpe fjærene bak? har skrudd både fremme og bak i bunn. men som sagt nylig montert det, så lurer på om det vil sige mer enn nå? kom med innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 jeg har fjernet de, blir lavere da H&R fjørene er kanonbra med tanke på fjærkonstant, holder tilnærmet samme nm i mange år, så den vil neppe sige så veldig mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 jeg har fjernet de, blir lavere da H&R fjørene er kanonbra med tanke på fjærkonstant, holder tilnærmet samme nm i mange år, så den vil neppe sige så veldig mye. høres bra ut:) da blir de nok fjernet i helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 På den gamle s2`n så fjærna jeg de, men med sellholm topplagre er det ikke en nødvendighet, men tror jeg gjør det for det for å få den enda lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 På den gamle s2`n så fjærna jeg de, men med sellholm topplagre er det ikke en nødvendighet, men tror jeg gjør det for det for å få den enda lavere ok. kjører nye orginale fjærbeinslager. er trossalt bruksbilen;) og veiene her på vestlandet er jo helt elendig! men blir å fjerne hjelpe fjærene bak i helgen:) er ikke lav nok bak enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2008 en liten bump her. har ikke fjernet hjelpefjærene bak enda, men har da et spørsmål anngående dette. demperen vil ikke "bunne" uten hjelpefjærene? tenker da på om den blir for lang? og må jeg ha ny hjulstilling bak om jeg fjerner de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2008 bumper denne jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2008 en liten bump her. har ikke fjernet hjelpefjærene bak enda, men har da et spørsmål anngående dette. demperen vil ikke "bunne" uten hjelpefjærene? tenker da på om den blir for lang?og må jeg ha ny hjulstilling bak om jeg fjerner de? neppe... men det er jo bare å dra den ut og sjekke slaglengden. du bør egentlig ha ny hjulstilling for alt du gjør i understellet, men går nok bra her for en så liten endring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2008 neppe... men det er jo bare å dra den ut og sjekke slaglengden. du bør egentlig ha ny hjulstilling for alt du gjør i understellet, men går nok bra her for en så liten endring... ok, da prøver jeg det. mangler enda noen cm bak, så satser på den blir bra nok etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2008 har nå fjernet hjelpefjærene bak, og den ble perfekt i høyde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2008 har nå fjernet hjelpefjærene bak, og den ble perfekt i høyde:) Bilde Anders, bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...