Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvor det er mulig å få tak i dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker på front blinklysa til coupen din ikke sant (90 fanger)?

Tror TSI (Tuning Styling Import) har det. tuning.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

norskbildelsenter...(sideblinkere vaffal)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanskelig å få tak på slike blinkere. Jeg har tidligere fått tak på en del sett brukte fra USA, men har ingen nå (egentlig så har jeg, men bare til ene siden - må jo ha par!)

 

Jeg har også prøvd å bestille nye, men har bare klart å få tak på en stk, den siste nye som fantes i Europa! Prøv å kontakte noen Audi-hoggere i USA og hør med dem om de har blinklys å selge deg.

 

USA-modellen har hvite blinkers originalt, disse passer på våre Europa-modeller.

 

turnsignal.txt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord,de er ganske vanskelig å få tak i!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Med andre ord,de er ganske vanskelig å få tak i!!!

 

Jepp!!! Men ikke umulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, fint at det finnes hvertfall. EJg tenkte selvfølgelig på bilnkere i fangeren. Har ikke du hvite binkere på 90'n din Pål. Hvor fikk du tak i det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

Oki, fint at det finnes hvertfall. EJg tenkte selvfølgelig på bilnkere i fangeren. Har ikke du hvite binkere på 90'n din Pål. Hvor fikk du tak i det

Jeg kjøpte et sett med TSI og så byttet jeg til meg et sett med Per L. Det settet står nå på en Audi 90 til en kompis av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.