#1 Skrevet Februar 14, 2008 Søkte litt på forumet her, men fant ikke noe eksakt svar på akkurat dette spørsmålet... Skal bestille meg et sett McLaren replica felger til min 3bg, 8,5" x19" med ET35, og da er spørsmålet, hvilken dekk dim burde jeg gå for når bilen skal senkes det det går uten å valse hjulbuer? 225/35/19 Nankang NS2 eller 235/35/19 Nankang NS2? Skal monteres på Vmaxx justerbart til påsken og felgene blir prøvemontert rundt de tider... Legg gjerne inn erfaringer dere selv har med samme type felgbredde, innpress og dekk dim... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 Søkte litt på forumet her, men fant ikke noe eksakt svar på akkurat dette spørsmålet... Skal bestille meg et sett McLaren replica felger til min 3bg, 8,5" x19" med ET35, og da er spørsmålet, hvilken dekk dim burde jeg gå for når bilen skal senkes det det går uten å valse hjulbuer? 225/35/19 Nankang NS2 eller 235/35/19 Nankang NS2? Skal monteres på Vmaxx justerbart til påsken og felgene blir prøvemontert rundt de tider... Legg gjerne inn erfaringer dere selv har med samme type felgbredde, innpress og dekk dim... Trodde 19 tom på Passat 3B(G) og A4 var de mest opplyste saker her etterhvert...Begge dekkbredder passer fint, velg det du har mest lyst på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 Nå husker jeg ikke innpress på mine sånn i farta, men valgte 225/35 siden dette så penest ut. Med mine dekk går det kant-i-kant med felgen. Det kan nok dog variere fra dekk til dekk. 235/35 gir nok litt bedre beskyttelse av felgen, men det skal jo se bra ut også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...