#1 Skrevet Februar 14, 2008 hei fikk bare et innfall å skjekke veskenivået på alt i bilen her.. fant tilsynelatede ut at jeg hadde noe inni granskauen mue servoolje på bilen.. den går langt over max.. har ikke skjekket dette siden jeg fikk bilen men skjekket dette nå.. har ikke hatt noe problemer med servoen.. men dette kan da ikke være bra eller gjør det ikke noe.. hva er isåfall konsikvensene på dette*? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 Ikke annet enn at det renner over og griser til i det pene motorrommet.. Prøv å suge ut litt, evt. løsne beholderen og hell av litt over i noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 Ikke annet enn at det renner over og griser til i det pene motorrommet.. Prøv å suge ut litt, evt. løsne beholderen og hell av litt over i noe. hehe fint å fint.. men har ikke rent ut noe.. å har hatt det sånn i over 1 år.. hehe flink med å skjekke ting jeg sedu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...