#1 Skrevet Februar 14, 2008 Begynner å tenke på nye felger og dekk til min Golf IV Highline. Har egentlig bestemt meg for RS4-2 felgen. Men er litt i tvil om hvilken dimensjon jeg skal gå for. Det står mellom 205/55R16 og 225/45R17. Bilen er ikke senket, er redd for at bilen vil bli for høy dersom jeg går for 17 tommerne.. Har ikke tenkt å ta meg råd til senking av bilen. Prismessig er det ikke så stor forskjell på de to pakkene. Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 17" ville jeg gått for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 tror nok heller jeg ville valgt 19;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 17" blir bra tror jeg Da du ha påpekt det er 16 og 17" du står i mellom. Mange biler blir levert standard med 17" nå, så vil ikke si det er noen fare for at dette vil se høyt ut. Prismessig skiller det kanskje 1000,- vet ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 Minimum 18". Er ikke så veldig stor prisforskjell mellom 17" og 18" du får 18" med dekk for 8500 til og med ennå billigere noen plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2008 men fra 16-18 er det prisforskjell.. Er jo disse størrelsene han har tenkt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2008 men fra 16-18 er det prisforskjell.. Er jo disse størrelsene han har tenkt seg Ja jo er enig i det. vil bare prøve å få han over på 18" for han vil garantert trege etterpå vis han kjøper 16" eller 17" som i grunn er for smått. Men helt klart, dette kan ikke eg bestemme for han. Eg forstår jo det. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2008 Tips: Kjøp et sett med brukte 18", så har du penger til overs til noen senkefjører. Hvis du absolutt ikke vil høyere en 17" så kjøper du disse og et senkesett: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112600 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2008 Har begynt å lure på RS6 felgene nå. Så jeg sitter her å grubler over om jeg skal gå for RS4-2 eller RS6, blir handel nærmere påske. 17". Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2008 RS6 - Alltid en slager Synes ikke RS4 2 felgen for gjort seg helt 100 i 16 og 17" Ellers synes jeg std Nardo felgene levert av vw er fine til vw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...