Vannlekkasje frå innsug på Golf 2

Anbefalte innlegg

Har no holdt på å overhalt litt på toppen min etter oljelekkasje. Og skifta derfor alt av pakninger og ventiltetninger osv.

Fekk skrudd sammen alt idag og fylte opp vann på motoren igjen. Men viser seg at alt vannet renn ut igjen bak på innsuget. Det virker på meg at det kjem frå der det går inn på toppen og som igjen fører vann opp i choke huset osv.

Reagerte på at pakninga som eg satt på ikkje dekket hullet heilt, men den samme pakninga som stod på gjorde heller ikkje det og ser ut til at det skal vere slik. Manifold pakninga dekker heller ikkje til.

Ser på bildet under korleis eg meiner med at den ikkje dekker heilt.

Skal det virkelig vere slik og korleis får eg det isåfall tett og at det ikkje renn ut vatn.

Motoren er en 1.8 forgassar :)

Dette er forresten en ekstra topp eg har med gamle pakningane.

100_2131 copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, sett flere ganger detta der, du må kjøpe ny "rævholpakning" i innsuget, koster knapt en 50 lapp på møller, lønner

seg å ta med denne når først innsuget er av..ved en slik operasjon.

Delenr : 035 121 171C

rov.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Roger! Var såpass enkelt ja, litt dumt eg ikkje var klar over den. Kjøpte meg pakningssett på biltema, men denne fulgte ikkje med. For berre løyse innsuget igjen imorgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.