#1 Skrevet Februar 14, 2008 Hei, 97 A4 B5 1,6 Sliter litt med at når jeg ska starte bilen så starter den og går et sekund for så å stoppe.. her en dag blinket også startsperre lampen mens jeg kjørte, så mistenker at det har noe å gjøre med den.. er også ettermontert DEFA alarm/motorvarmer etc i bilen.. DEFA'en er vel koblet inn på den originale startsperren i tilfelle? Noen som har noen ide hva dette kan skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 vanlig problem etter det jeg har hørt. ta ut lesespolen rundt tenningslåsen og lodd ledningene fast så burde problemet være vekk:) når startsperrelampa lyser så er det den orginale startsperra som slår slår inn, ikke defa`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 Takk for svar, men tror du må forklare litt bedre hva denne lesespolen er:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2008 Her, les igjennom denne tråden:) Her får du vite det du trenger+bilder:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397&highlight=startsperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...