Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg VAG igjen, og nå som før, stortrives jeg med det! : rock :

Uansett, felgene som fulgte med er jo orginale, og det er tross alt snart sommerdekk sesong. Jeg har mest lyst på 16" for å få sluppet den langt ned, men finner egentlig ingen som slår helt an. Er en VR6, så det er 5x100. Alle forslag mottas med takk!

Noen stikkord:

- KANT!!!

- Maks 17"

- Adapter fra 5x100 til 4x100? (Utvalget blir fort noe helt annet da)

Håper noen har noen fete forslag! Skal coilovers på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja....skrudde 17 toms felger med breeei kant er alltid pent på Vento :) Er selv meget svak for OZ sine varianter....Futura og Mito. Men du må nok til utlandet (Tyskland) for å få tak i slike felger. Ellers så finnes det jo andre skrudde felger også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Adapter fra 5x100 til 4x100? (Utvalget blir fort noe helt annet da)

Nå er det jo ikke lite å velge i med 5x100 heller da, og adapter fra 5x100 til 4x100 er vel ikke mulig, siden det ene hullet kræsjer.

HTN Z5 17":

Z5-17-Zoll.jpg

HTN AC1 17":

HTN-AC1-chrom-plus-24-Karat02.jpg

HTN KS Design 17":

HTN-KS-Desig-17-Zoll-800.jpg

HTN CL Design 17":

HTN-CL17.jpg

HTN Design 17":

a_HTN-17-Zoll-gold-neu-800.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene Mads, likte Z5 felgene.

Når det gjelder 5x100 -> 4x100 så mener jeg å ha lest at det går, men er med på tankegangen om at det ikke går. Lurer litt på BBS'a litt oppi her.

Blir nok pent med litt større ringer.

zzzzset.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lest at det ikke går, men mulig det er noe lurt jeg ikke har fått med meg også:)

Ang. Z5 felgene, så er det jo flere som ligner på disse til en billigere penge, bl.a. Schmidt Modern Line:

100678X.jpg

Og Keskin KT1 (fake skrudde riktignok).

100765X.jpg

Schmidt Racelite er jo også et veldig bra alternativ:

100015X.jpg

MAM MT1:

100790X.jpg

Tenzo DC-6 rød og svart (racingstil):

101587X.jpg

Det er så mye pent å velge, så ikke lett å bestemme seg.

Noen bilder av Ventoen felgene skal på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, har mest lyst på sånne du har faktisk, schmidt th-line. Men da må jeg visst slipe på caliperen for å få de på. Så da får jeg vel krype opp på 17" da.

Har ikke fått tatt noen ordentlige, tok et når jeg var på "fotooppdrag" her forleden.

DSC_0016.jpg

Kommer en tråd om denne snart, må bare få tatt noen ordentlige bilder. Har noen planer, men er åpen for alt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil: ja : Denne fortjener noen skikkelige hjul.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg faktisk gått for Stian sine TH-lines, og bare slipt av de 2mm (eller hvor mye det egentlig er snakk) om for å ha fått på felgene. Nå skal det jo nevnes at jeg er over middels glad i TH-lines også da. Har du virkelig lyst på de felgene, gjør du det:)

Edit: La til litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5x100 til 4x100 (eller omvendt) går, men du må ha todelte adaptere, og da blir de jo veldig breie. Greiere å få tak i felger til riktig boltsirkel, eller til noe annet med 5 bolter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.