Streker i display i dashen?

Anbefalte innlegg

Har fått noen streker i overst i displayet der radio vises hvilken kanal man har den på. Resten av displayet som viser temp, kjørekomp eller navi er ikke stripete.

 

Noen som vet hva det kan være.

 

Er på en 2000 A4 1,8TQ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Striper som at litt av det røde ikke lyser lenger?

 

Hadde det samma på A4'n min den gang jeg hadde sånt... måtte bytte hele jævla instrumentet, altså speedometer, turteller.. hele den kassa, for displayet er ikke å få byttet ut...

Siden tæruden hadde spesialbestilt hvite skiver, kostet dette den nette sum av 18000,- for nytt panel

Det som var positivt er at audi gir 6 års garanti på instrumenter... så om bilen er såpass ny, burde det være garanti sak...

 

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 6 års garanti også på privat import?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva slags garantier som er ute å går...

 

Men fikk beskjed om at på audien min så var det 6 år på instrumenter, 6 år på airbag'er samt diverse andre garantier...

 

Skulle ikke tro det var noen forskjell på om det var privatimport eller ikke...

 

Du får bare stikke på møller og høre...

 

eller kanskje andre som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arve Hansen

Er det 6 års garanti også på privat import?

Sånn som jeg har forstått det gjelder både garanti og mobilitetsgaranti dersom alle servicer er fulgt fra bilen var ny, uavhengig av hvor bilen ble kjøpt ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eks sjefen min kjøpte en 200x modell A6 2.5tdi quattro for 1 år siden.... Den også fikk masse streker i displayet..... Han fikk det på garantien... Usikker på om det var 3 måneder bruktbil garanti eller va det var..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.