#1 Skrevet Februar 15, 2008 Heisann! Har vert på naf test i dag å bilen var veldig bra den som forventet men er lei den svettinga i bakkant på toppdekselet så var med det samme innom hos møller å fikk tak i en ny toppdeksel pakning, skal skifte denne, men er det noe hokus pokus eg må vite om? har søkt men fant ingenting som kunne hjelpe meg her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 Hva tenker du på? Ikke så komplisert, men ta deg tid til å studere litt om du ikke har gjort slike jobber før. Disse er grei å skifte på, du ser fort hva du må fjerne for å få av dekselet, tenk logisk og ikke vær redd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 den delen er grei, tenkte mer på om det er noen Nm regler, å andre ting som må sjekkes før eg setter på ny pakning, om noe må smøres.. osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2008 Gjør ren flatene pakningen tetter imot skikkelig før du skrur det sammen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2008 Er vel en pakning på kjedestrammeren som også kan svette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...