#1 Skrevet Februar 15, 2008 Har en Audi A4 2003modell. Bor i Tromsø å her har det vært en sinnsykt dålig vær. Etter dette været har det pakket seg sinnsykt med snø i hjulbuene bak, å dette har da medført at innerskjermene er heelt reven opp og henger å slenger å lager ulyder som bare juling! Noen som vet hvor jeg får tak i nye skjermer billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2008 Veng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 Har du nettadresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2008 Heh, google er din venn. http://www.veng.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i nye skjermer billig? Hørt på Møller? S4 innerskjerm til foran på B5 kostet bare ca 250 kr når jeg kjøpte for et år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2008 Nei har ikke det siden de er såå sinnsykt dyr på alt der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...