#1 Skrevet Februar 15, 2008 Hei Hva pleier dere smøre opp KW settene deres med slik at de ikke setter seg helt fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2008 Ja dritt det der. Mitt KW2 var med plast justering og!!! Makan. Smurte med smøreolje mener jeg, men tingen var at jeg ble så forbanna på den dårlige justering mekanismen at jeg tok en vann pumpetang for og justere, da gikk det sakte men sikkert, var ikke andre måter og få gjort det på. Spør du meg er justerbart understell oppskrytt, da man blir jævli plaga med og få justert det i det hele tatt....lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 Ingenting så langt. Har justert det jeg har på A6-en etter to vintre med lite vask av bil, og der bare sprayet jeg med avfetting, børstet gjengene godt rene og spylte rent, for så å dynke med 5-56 før jeg justerte. Var omtrent som å justere på et nytt sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2008 Kopperpasta er vel såpasss eig at den ikke skylles bort. Den passer bra til fargen på fjærbeina mine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...