#1 Skrevet Februar 15, 2008 Staget fra handtak og bak til justeringa av wierane er knekt, kan man bytte bare staget? eller må man bytte hele komplett med "handtak"? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 Staget kan byttes separat. Delenummer er 857 711 345A, uvisst om det er å få tak i fremdeles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2008 Takker.. om noen har dette komplett er jeg intressert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2008 Takker.. om noen har dette komplett er jeg intressert!! Jeg har! Har nettopp skjært hele dritten ut av bilen. Du trenger staget og den du henger wiren på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2008 Kjøpte nytt slikt på møller for ikke sååå lenge siden, tysklandsvare. Så tar noen dager å få tak i, men finnes enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2008 Rikti.. ja trenger den.. evt. hele skiten med handbrekket. Noen som har demontert staget før? sitter låst med en bolt, men den sitter bom. Noen triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...