#1 Skrevet Februar 15, 2008 noen som har prøvd disse produktene? http://nano-shop.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 Prøvde de klutene til frontruta en gang, og de virket som de skulle. i 60-70km+ så hadde jeg ikke behov for å bruke vindusviskerene i det heletatt i ergnvær, så er jo veldig fornøyd med de iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 hvor lenge var holdbarheten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2008 like greit å bruke noe flytende hardvoks. Samme greia.. hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 nano til ruter kan ikke samenlignes med vanlig voks på ruter. funker heilt suverent og har lang holdbarhet. så til dere som ikke har prøvd det enda, PRØV! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 nano til ruter kan ikke samenlignes med vanlig voks på ruter.funker heilt suverent og har lang holdbarhet. så til dere som ikke har prøvd det enda, PRØV! da jeg prøvde å sammenlignet så synes jeg holdbarheten var så og si lik, hvis ikke lengre på voksen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...