#1 Skrevet Februar 15, 2008 Hei. noen som veit hva dette er? http://i90.photobucket.com/albums/k250/passe_lat/SSA51050.jpg Bildet er fra bakluka under skiltet. Bilen er en S6 2.2t -95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2008 Ehhh......rust og en dårlig reparert gammel skade?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Det var det jeg lurte på også. Så ikke no rust bare metal. Det som er rart er at jeg ikke så det i sommer da jeg polerte bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2008 H a h a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2008 gnissing etter skiltet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2008 Nei, disse merkene er lavere ned enn skiltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...