Sikring vindusheis venstre bak

Anbefalte innlegg

Vindusheisen på venstre side bak vil ikkje virke. Er det en egen sikring for denne og i tilfelle kass sikring er det? Eg manglar instruksjonsbok. Det er lys i døra, men ikkje lys i knappen for vindusheisen (rødt lys på alle dei andre dørene).

Høgre bak virker, samme med dei to framme.

Anyone??

-Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsbrudd i gummibelgen mellom dør og dørstolpe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsbrudd i gummibelgen mellom dør og dørstolpe??

Sannsynligvis, har dette problemet på min A6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kanskje, men lys + sentrallås virkar, og det ligg berre ei kabelføring gjennom denne belgen. Lurer på om det kan vere kontakta i sjølve knappen som kan vere problemet, får jekke den ut og sjekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da fler enn EN ledning der?? De er sikkert teipet sammen med sånn svart seig jævla stoffteip men. : klø : Skal seff. ikke si sikkert at problemet ER der heller. Kan være bryteren som du nevner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det var det eg meinte. At dei er bunta sammen i svart stoffteip.

Så dersom det er ledningsbrudd er jo sannsynligheten stor for at alt sluttar å funke.. Og i mitt tilfelle fungerer lyd, sentrallås, diverse lys... mens sjølve heve knappen manglar lys i sin raude diode.

Det var grunnen til at eg tenkte at problemet låg i enten sjølve bryteren (kontakt) eller i kontakta lenger nede på døre der ledningane er kobla til den store samlekabelen med svart teip på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tilbake til spørsmålet, er det nokon som veit om vindusheis bakdør har egen sikring, i tilfelle nr på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venstre vindusheis på min golf 3 funker heller ikke. Akkurat samme som din; sentrallås og lys virker men vinduet vil ikke bevege seg...

Har sjekket bryteren ved å flytte bryteren fra høyre side over til venstre, noe som ikke hjalp...

Tror også jeg har ledningsbrudd, men vet at sikringene til vindusheisene sitter oppå selve sikringsboksen.. Ser ut som de er ettermontert eller noe, de er grønne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tilbake til spørsmålet, er det nokon som veit om vindusheis bakdør har egen sikring, i tilfelle nr på denne?

Felles sikring for alle vinduene, mener også å huske at evt soltaket går på samme sikringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for den! Då er det lokalt i den døra som ikkje vil, så kabelføring eller bryteren som har tatt kvelden. Takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det var det eg meinte. At dei er bunta sammen i svart stoffteip.

Så dersom det er ledningsbrudd er jo sannsynligheten stor for at alt sluttar å funke.. Og i mitt tilfelle fungerer lyd, sentrallås, diverse lys... mens sjølve heve knappen manglar lys i sin raude diode.

Det går fint at bare en ledning går av. I tilfellet med min bil så fungerer elvinduet venstre bak fra førerdøren, men ikke lokalt på venstre bakdør. Dette skyldes da at kun en ledning har gått av. Da jeg sjelden har passasjerer i baksetet, har jeg ikke tatt meg bryet med å fikse dette enda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.