#1 Skrevet Februar 15, 2008 Er på jakt etter svarte vw emblem til golf IV. Noen som vet prisen på disse? Hvordan er de festet? Vanskelig å skifte de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 Det på bakluken er limt på vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Er på jakt etter svarte vw emblem til golf IV. Noen som vet prisen på disse? Hvordan er de festet? Vanskelig å skifte de? De er limt ja, er jo ikke værre enn å ta de av og lakke de vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2008 Får kjøpt det på din lokale VAg forhandler... 15okr foran, rundt 200kr for det bak,, mener jeg og huske... lakkere noe som er crome funker sjelden bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2008 Så lenge man gjør grunnarbeidet skikkelig så sitter lakk på krom også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2008 Får kjøpt det på din lokale VAg forhandler... 15okr foran, rundt 200kr for det bak,, mener jeg og huske... lakkere noe som er crome funker sjelden bra;) Og ebay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2008 Emblemet foran er kun klipset på og fjernes lett ved å bruke en liten trekker. Kjøp originale svarte, de er ikke dyre, og ser bedre ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2008 Emblemet foran er i følge min lokale forhandler utgått til Golf IV. Jeg kjøpte bare 2 av de selvklebende bak emblemene, så blir det litt modifsering foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2008 Emblemet foran er i følge min lokale forhandler utgått til Golf IV. Noen som vet om dette stemmer? Er det bare selve vw merket i krom eller er det hele dritten som skal byttes ut bak? Enkleste måten å få det av, varmepistol? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2008 hele driten,, bare og rive av,, sitter med dobbeltsidig tape...sett på det nye= ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2008 noen som vet om dette finnes til golf v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2008 noen som vet om dette finnes til golf v? Nei, dessverre finnes ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2008 Mener å ha lest at emblem til Sharan passer i "gropen" etter orginalemblem bak på IV. Vet dog ikke om det finnes i svart, men tenkte det kunne være et tips til et mer "cleant" utseende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2008 Mener å ha lest at emblem til Sharan passer i "gropen" etter orginalemblem bak på IV. Vet dog ikke om det finnes i svart, men tenkte det kunne være et tips til et mer "cleant" utseende. Stemmer det. Også rimlig sikker på at det ikke kommer i svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 18, 2008 Emblemet foran er i følge min lokale forhandler utgått til Golf IV. Jeg kjøpte bare 2 av de selvklebende bak emblemene, så blir det litt modifsering foran Da må din lokale forhandler prøve litt hardere. Delenr. 1J0 853 601 A 041. 4 stk på lager i Norge pr. idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...