#1 Skrevet Februar 15, 2008 Av og til så bare låser alt seg, og fra "panelet" i førerdøren går alle lys i bryterne av når jeg trykker på de, noen ganger vil gjerne vinduene bare ned, men ikke opp igjen. Spiller ingen rolle om jeg trykker på bryterne direkte i dørene eller fra kontrollpanelet. Så kan plutselig alt virke normalt igjen, hvor kan det være lettest å feilsøke?, er det "panelet" som styrer alt eller kan det være i et relè, noen som i såfall vet nummeret på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 Har lignende problem på min c4 også, men det er bare i førerdøra. Vinuet går nesten helt opp, men så går det pluttselig ned igjen. Dette skjer bestandi 3 ganger før jeg får tatt det helt opp igjen.. Har aldri klart å funnet ut hva som egentli er feil siden det er en periodisk feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Står en del som kan være verdt å lese her: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#mirror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...