#1 Skrevet Februar 16, 2008 God dag! har en vr6 motor på hånden som jeg faktisk kan få gratis! Den er delvis komplett med eksos manifold og insug og følere som jeg fikk beskjed om. MEN! denne bilen som motoren har stått i har vært med i en kræsj og hoppet i vannet(brakkvann) er den da noe å ha tro? eventuelt noe deler fra den som kan selges? har lite peil på hva som skjer med motorer når de har vært dyppa i vann og tatt opp igjen så visst noen har noen ideer så si i fra:) Ps motoren lå under vann i ca 1 time og ble ikke skylt utav etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 kan jo hende sylinderveggene osv har rustet.. men alt kan jo overhales, hones opp osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Det er ikke tiden motoren har ligget i vann , som er viktig , men tiden fra den ble tatt opp , til den blei skyllet. m.a.o har du mistet motoren din i saltvann , gjør klart skyllekar og sånt , FØR du tar den opp. Har motoren din ligget ettpar uker i luft, uten skylling , hadde ikke jeg giddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 Den er nok gåen ja.. henter den jeg og ser om den er noe å ha:) ligger bare 10 min kjøretur unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...