#1 Skrevet Februar 16, 2008 Har fått spørsmål om å bytte kasse på en girkasse på en slik sak, men har ikke fått anledning til å sjekke om denne har hydraulisk eller wireoverført clutch (med selvjustering) eller om det er stagoverføringer eller wire på girene... Så kansje noen her kan svare meg på dette sånn i farten? Er forøvrig en 95 modell... Er også på utkikk etter en passende kasse så om noen har er det bare å gi en lyd. johnny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2008 Utfra hva jeg har sett så er det kun GTI 16v, VR6 og TDI som har wireoverføring&hydraulisk clutch. Koder på girkasse til 1,8\2,0(1995) er ifølge familiealbumet: CHD, CHB, CHE, CHC, CDJ, CRY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Utfra hva jeg har sett så er det kun GTI 16v, VR6 og TDI som har wireoverføring&hydraulisk clutch. Koder på girkasse til 1,8\2,0(1995) er ifølge familiealbumet: CHD, CHB, CHE, CHC, CDJ, CRY Mkei, så eneste som evt da skiller disse er utveksling? Alle vil passe på bilen og clutchen som står der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2008 Er det stag-overføring så kan du bruke Golf 2 kasser også. Har montert G2 kasse i G3 selv med hell. G3 kassene har jo en svakhet med drevene i revers, så kanskje en fordel å bruke G2 kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Er det stag-overføring så kan du bruke Golf 2 kasser også. Har montert G2 kasse i G3 selv med hell. G3 kassene har jo en svakhet med drevene i revers, så kanskje en fordel å bruke G2 kasse. Er akkurat REVERS som har tatt kveld på denne;) MEN, om man tar kasse fra G2, er det samme str på drivknuter på alle disse kassene som på G3 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2008 Drivknutene-flensene er det bare å flytte over. Alle golf 3 har vel 100mm, mens det kun er GTI modellene i Golf 2 som har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...