#1 Skrevet Februar 16, 2008 Hei, har en 2007 A8 hvor jeg får koblet til mobilen med bluetooth. Det er imidlertid et eget håndsett i bilen, som ikke har egen SIM kort leser. Dette håndsettet fungerer altså bare som et telefonrør for å avholde private samtaler om det er passasjerer i bilen. Jeg ønsker imidlertid å ha en egen telefon i bilen med tvillingkort. Noen som vet om dette systemet kan bygges ut med et eget håndsett med egen SIM? Var i kontakt med Møller Ensjø men der var det ikke mye hjelp å få... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Bumper denne litt opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Tror du må ha en egen telefon liggende en eller annen plass i bilen med lading på i så fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Ja, det går jo. Men det jeg mente var å ettermontere et telefonsystem med eget sim-kort. Ingen andre med tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Sikker på at du ikke har sim-kortleser i telefonrøret? Er det fargeskjerm på telefonrøret i bilen? Hvor mange siffer var det i tilkoblingskoden når du parret mobiltelefonen din til bilen via blåtann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...