07 A8 - MMI Bluetooth med håndsett - mulighet for SIM?

Anbefalte innlegg

Hei, har en 2007 A8 hvor jeg får koblet til mobilen med bluetooth. Det er imidlertid et eget håndsett i bilen, som ikke har egen SIM kort leser. Dette håndsettet fungerer altså bare som et telefonrør for å avholde private samtaler om det er passasjerer i bilen.

Jeg ønsker imidlertid å ha en egen telefon i bilen med tvillingkort. Noen som vet om dette systemet kan bygges ut med et eget håndsett med egen SIM?

Var i kontakt med Møller Ensjø men der var det ikke mye hjelp å få...

Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt opp....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må ha en egen telefon liggende en eller annen plass i bilen med lading på i så fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går jo. Men det jeg mente var å ettermontere et telefonsystem med eget sim-kort. Ingen andre med tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du ikke har sim-kortleser i telefonrøret? Er det fargeskjerm på telefonrøret i bilen? Hvor mange siffer var det i tilkoblingskoden når du parret mobiltelefonen din til bilen via blåtann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.