#1 Skrevet Februar 17, 2008 Heisann! Noen som vet hvor man kan få tak i slike baklykter som dette, til en Vw Golf IV GTI 2001 modell??? Mvh Eivind Lundblad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Jeg vet ikke, men TMTuning og Volkswarenhaus selger noen som likner litt, bare at de er 10x penere enn disse der. Ikke ser de ut som de er lagd av Brio heller. Personlig ville jeg ha gått for noen andre noen, men det skal ikke jeg be deg om å gjøre, da du selv bestemmer hva du vil ha. Lykter som er noe finere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 Her er en type LED lykter.... syns de var kule.... Og link til forhandler: http://cgi.ebay.de/LED-Rueckleuchten-VW-Golf-IV-black_W0QQitemZ220194338030QQihZ012QQcategoryZ72704QQtcZphotoQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Hmm..Takker for tilbakemeldinger.. Kom gjerne med flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...