Vakum-diagram til 88' 1,8s med keihin forgasser?

Anbefalte innlegg

Har noen skjema over vakum til denne forgasseren??

Det var masse løse vakumslanger på motoren når jeg fikk den , og etter at jeg fjærna noe jeg trodde var cruise-kontroll , så vil den ikke gå på tomgang. (Veit egentlig ikke om den gjorde det før , heller....)

Dette var en treveis vakumventil.

Det var i tillegg en til ventil , også med tre slangstusser , men bare en slange , og en tropp på? Denne lingner forferdelig å "Idling/overrun control valve" fra 2E2 forgasser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant dette skjemaet , men kobler jeg den sånn ,går motoren rett opp på 3-4000 rpm.

vacSch.gif

Nr. 3 er vel den ventilen jeg plages med.. denne gir vakum til en vakumklokke som drar i gasspjeldet(nr.13)

Når den er tilkoblet=4000rpm , hvis ikke, dør motoren på tomgang.

Det rare her er att denne var det bare en slange på før , rett fra bremsekraftforsterker-slangen..

Derimot var en lignende ventil , på innerskjermen koblet til på 2 av tre slanger , vakum og vakumklokka som ble nevnt ovenfor.

Lurer også på hva 2 og 5 på tegninga er forno , tipper 5 er fordeler, problemet er bare att stussene f og g på forgasseren har ikke jeg :-S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå snudde jeg ventil nr.3 , sånn som jeg fant på ett bilde , sånn att utgang j går til vakumklokke 13 , og satte tropp på utgang i.Henter fremdeles vakum fra slange til bremsekraftforsterker , og ikke stuss under forgasser.

Nå jager den på tomgang , men drar jeg i gassen , så slutter nr 13 å dra.

42-all2.jpg

på bildet ser dere at at den slangen ventilen henter vakum fra deler seg. min går rett til bremsekraft-slangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.