#1 Skrevet Februar 17, 2008 Har noen skjema over vakum til denne forgasseren?? Det var masse løse vakumslanger på motoren når jeg fikk den , og etter at jeg fjærna noe jeg trodde var cruise-kontroll , så vil den ikke gå på tomgang. (Veit egentlig ikke om den gjorde det før , heller....) Dette var en treveis vakumventil. Det var i tillegg en til ventil , også med tre slangstusser , men bare en slange , og en tropp på? Denne lingner forferdelig å "Idling/overrun control valve" fra 2E2 forgasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Fant dette skjemaet , men kobler jeg den sånn ,går motoren rett opp på 3-4000 rpm. Nr. 3 er vel den ventilen jeg plages med.. denne gir vakum til en vakumklokke som drar i gasspjeldet(nr.13) Når den er tilkoblet=4000rpm , hvis ikke, dør motoren på tomgang. Det rare her er att denne var det bare en slange på før , rett fra bremsekraftforsterker-slangen.. Derimot var en lignende ventil , på innerskjermen koblet til på 2 av tre slanger , vakum og vakumklokka som ble nevnt ovenfor. Lurer også på hva 2 og 5 på tegninga er forno , tipper 5 er fordeler, problemet er bare att stussene f og g på forgasseren har ikke jeg :-S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Nå snudde jeg ventil nr.3 , sånn som jeg fant på ett bilde , sånn att utgang j går til vakumklokke 13 , og satte tropp på utgang i.Henter fremdeles vakum fra slange til bremsekraftforsterker , og ikke stuss under forgasser. Nå jager den på tomgang , men drar jeg i gassen , så slutter nr 13 å dra. på bildet ser dere at at den slangen ventilen henter vakum fra deler seg. min går rett til bremsekraft-slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...