hvilken olje på golf 2 og3 syncro gir og dif

Anbefalte innlegg

noen som vet hva slags olje som brukes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iallefall før var Castrol TAF-X et godt alternativ for brukte VW kasser på Golf 2 (og da regner jeg med det er bra for G3 og :D),

men denne er tatt ut av produksjon. Om du finner det som lagervare noen plass er det jo bare å slå til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne en bump.

Regner med det er GL4 75W-90 oljer som funker på disse bilene? Er det TAF-X som er fasiten eller andre verdige kandidater? Noen som har erfaring med Agip Rotra SX/S?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snublet faktisk over TAF-X hos Mekonomen i Trondheim rett etter jeg skrev innlegget her : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er jo svindyre på olje, og hjelper ikke at de har kraftig redusert rabatten vår. :( Hvor mye kosta TAF-X olja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva du legger i svindyre, men får 25% rabatt her oppe iallefall, noe jeg synes gir en levelig pris i norske markedet (i tillegg til at Trondheimsgutta virker ganske flinke på servicen og).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva du legger i svindyre, men får 25% rabatt her oppe iallefall, noe jeg synes gir en levelig pris i norske markedet (i tillegg til at Trondheimsgutta virker ganske flinke på servicen og).

Her i Stavanger har de fjerna 25% rabatten vår og satt den til 10%.....

Når jeg kan kjøre på Agip 5W-40 motorolje til 250,- for 4 liter så kjøper jeg ikke tilsvarende Castrol hos Mekonomen til 4-600,- Ikke sikker på hvordan giroljeprisene ligger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var BilXtra GL4 75W-90 olje vi brukte når jeg og Lasse drev og byttet dette på Ventoene våre.

Mener det ligger noen gamle flasker hos ham slik at han kan verifisere det.

Kjøpte det hos BilXtra i Hillevåg, de gir gode rabatter!

Har nå kjørt 50k km med denne olja, og merker ingen svakheter med kassen selv med shortshift montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.