#1 Skrevet Februar 17, 2008 hei jeg kjøpte en felg pakke i sommer (225/40-18) med linglong dekk! og jeg merker at når jeg kjører rundt 60 så vibrerer det meget! er det pga disse dekkene? og er det noe bra dekk-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Linglong kan ikke klassifiseres som annet enn det billigste av det billige... så nei, det er ikke et bra dekk. Vibrasjoner kan skyldes mange ting, dårlige foringer, utslitte dempere, kast i bremseskiver, skeiv felg, dårlige dekk, dårlig avbalansering osv osv osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Leste du ikke AM&S for en stund siden da ? Dem testet bilige kinadekk på en golf med Pirelli som referansedekk. Nedslående lesning for å si det sånn. Du får det du betaler for: smil : PS Sjekk dekka dine i en avbal.maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 ja, det er helt klart dekkene! har jo med goodyear vinterdekk nå, og der er det ikke vibrasjoner! men noen som har no tips til ikke altfor dyre gode dekk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Vet ikke hvor du bor ,men Christer på Dekkskift kan sikkert hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2008 Gå inn her og sjekk. http://www.dekkonline.com/start.html Det er mange dekk til godt under 1000 lappen for stykket men de fleste av de stiller i samme klasse som Linglong. Noen av de er helt greie. Kommer ann på hva du krever av dekket når det gjelder støy, slitestyrke veigrep på vått og tørt osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...