#1 Skrevet Februar 17, 2008 Driver og tenker på en air fuel ratio måler i a4'n:) noen som vet om jeg evt. kan bruke en strømtjuv på den orginale sonda, altså signal fra den..tenke så jeg slipper og borre hul til en ny i downpipe'n min? Fant en på bilextra sin sin som ligna på min..http://www.bilxtra.no/?ItemId=3502 Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 ja det kan du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Har tenkt litt på dette jeg også på 100'en min. For å være sikker på at den ikke går magert. Men hva er det egentlig som skal kobles til på en slik måler? Lambda,strøm,jord? Er det noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 Den måleren der kan jo være litt skummel med tanke på at den tar utgangspunkt i 14.7 (lambda 1) noe som vel begynner å bli magert for en turbobil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 oki oki! for da kjøper jeg kun måleren liksom..menneh det er kun signal fra sonda jeg skal ha da og strøm...right? skummel..tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2008 Skal du ha noe som skal brukes til tuning trengs det en bredbåndslambda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2008 Skal du ha noe som skal brukes til tuning trengs det en bredbåndslambda. Det er jeg nok enig i,men er jo bedre en ingenting dette da.Ser jo om den går magert eller rikt liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2008 Det er jeg nok enig i,men er jo bedre en ingenting dette da.Ser jo om den går magert eller rikt liksom. Joda, men sier lite om hvor rikt eller magert det går. Kun til å stole på rundt 14.7 og 13.5 kan være for magert på full gass....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2008 sant sant! hum..nei kansje gå for no orntelig no når jeg først kjøper:) kosta jo ikke så mye mer enn 2 lapper så er overkommelig:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...