#1 Skrevet Februar 17, 2008 Skal bestille xenon. å selger vet ikke helt åssen sokler pærene jeg trenger er , å ikke jeg eller.. noen andre som vet 2002 Mod passat : * Nærlys H7? * Grøftlys nede ( orginale ) H3? Audi A3 2004 grøftlys nede h7? Haster, noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Hei Joachim, og takk for sist. Denne linken kan jo kanskje hjelpe deg? http://www.osram.com/appscom/am_application/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 heisann! står til? denne guiden var vist ikke helt til å stole på , ifølge selger! derfor jeg spør her, om noen viste selv utifra sine egne biler? Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 Skal bestille xenon. å selger vet ikke helt åssen sokler pærene jeg trenger er , å ikke jeg eller..noen andre som vet 2002 Mod passat : * Nærlys H7? * Grøftlys nede ( orginale ) H3? Audi A3 2004 grøftlys nede h7? Haster, noen som vet? Passaten har H7 på nærlys og H3 i tåkelys. A3`en kan enten ha H7 eller H11 avhengig av om det er med S-line eksteriørpakke eller ikke. Mener det er H7 om det ikke er eksteriørpakken, men ikke skyt meg om det er feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Passaten har H7 på nærlys og H3 i tåkelys. A3`en kan enten ha H7 eller H11 avhengig av om det er med S-line eksteriørpakke eller ikke. Mener det er H7 om det ikke er eksteriørpakken, men ikke skyt meg om det er feil;) da tror vi dt begge så da prøver vi på dette:) takk for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...