Gallardo Spyder TT - 908RWHP.

Anbefalte innlegg

Trur jeg hadde grini om jeg hadde kjøpt en sån bil og så sett at naboens A3 har samme navi-enhet.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg hadde grini om jeg hadde kjøpt en sån bil og så sett at naboens A3 har samme navi-enhet.....

Gallardo har mye Audi-preg over seg, kanskje litt for mye. Men det er en syk bra bil for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva så? Har naboens A3 908hk? Kunne sittet en gammel blaupunkt kassetspiller i den bilen der, og jeg hadde fortsatt ikke brydd meg en dritt.

Konge bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du hadde hatt en slik bil, så hadde du vel ikke satt på kramgoa låtar, og stilt inn navi`n på vikingskipet for å dra på danseband-galla...

I slike biler holder det med turteller og speedometer, og kansje temp-måler og oljetrykksgiver, alt annet er overflødig..!!

Her gjelder det å gi gass, ikke tenke på hva slags navi som sitter i den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke spyder 4wd?

Jo, men Heffner gjør de om til RWD for dyno-tuning for en eller annen grunn. Er en TT G (som du så motor rommet på - på slutten av videoen), den har blitt konvertert til RWD.

Disse bilene er latterlig solide. "Beta" bilen med 679RWHP - først TT kittet som han lagde har kjørt over 20k miles uten problemer.:tilber:

Nå er det vel 10 Gallardoer som har fått dette kittet. Er til og med en Gallardo SL eller 2 som har gått under kniven. Brutal mod som holder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes jeg hører deilig, sint 5'er lyd når han drar på: smil :

Men det er vel ikke så rart når det sitter en vinkel 5'er i den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.