Anbefalte innlegg

Har en audi A4 98mod. Har hadd problemer med at det er søkkvått på dørken bak på høyre side. Har prøvd å tørke opp og diverse, men det kommer bare tilbake. Noen som har peiling på hva det kan være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takluke drenering som er tett virker som ett standar svar, vist du har takluke da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke takluke desverre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke gjort det samme som Fillip har gjort da?Skjært hull i en nippel for å så legge plusskabel/høyttalerkabel gjennom?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmms.. Mulig jeg har kuket med noe der.. Hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet jeg også, men på venstre side. Men det er ikke vått framme bare bak. søkte litt på forumet og en mulighet er at pakningen på rails festet i midten lekker og vannet renner ned langs B-stolpen. Har ikke sett på dette fysisk men det er en teori..... Kan du gi meg en tilbakemelding viss du finner ut noe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som har montert strømkabel : Sjekk hvordan dere har lagt dette opp gjennom torpedoveggen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også dette problemet, jeg skjønner ikke hva det kan være!!! er litt våt venstre foran, men var ganske våt venstre bak.. så idag tørket jeg opp og satt inn vann fukter.. bare i løpet av 4 timer dro den ut 1,3liter vann... så begynner og bli tørt, men finner ikke ut hvor dette kommer ifra da:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikkje det er hullet der strømkabelen kommer inn. førstegangen det skjedde var da bilen sto 14 dager på flesland. var ca 5cm med vann over hele gulvet bak førersete. tror det kommer inn en annen plass eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dør pakningene er og svar eg har fåt på hva det kan være. Ta av dørtrekket og sjekk plastiken bak og sjekk pakning.

correct me if am wrong: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen spesiell måte å ta av pakningen? prøvde å dra den rett av, men den satt så godt at eg turde ikkje ta i mer.

Døren er sjekket it av saken. Den var tørr. Men det var ikkje plastik på døren min. bare noe hard skumgummi som var montert på dørtrekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du se/kjenner at det er tør så er vel det good shit:) Da stopper min kompetanse der egentligt.

Kan jo borre hull i dørken og montere ein-veis ventil der: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.