#1 Skrevet Februar 17, 2008 Noen som vet prisen for de kassene martin lager? og litt info rundt de? mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Noen som vet prisen for de kassene martin lager? og litt info rundt de? mvh Glenn De er svindyre, i allefall over 600,- kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 50.000.- for drevsats med 2 drev ved kjøp av 5 satser. Komplett kasse tipper jeg vil ligge rundt 150-250.000.- avhengig av spesifikasjoner. Du skriver forøvrig NULL om hva slags kasse til hva slags bil du tenker på, jeg antok vi snakker Audi Quattro kasse. Kan nevne at med slike mangelfulle spørsmål er det ikke annet å forvente at Håkon drar igang litt bullshit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 De er svindyre, i allefall over 600,- kroner. Dine prisberegninger er ikke av de bedre idag, alt fra ca 1000, til "Mer en fire bugg og en cola": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 50.000.- for drevsats med 2 drev ved kjøp av 5 satser. Komplett kasse tipper jeg vil ligge rundt 150-250.000.- avhengig av spesifikasjoner. Du skriver forøvrig NULL om hva slags kasse til hva slags bil du tenker på, jeg antok vi snakker Audi Quattro kasse. Kan nevne at med slike mangelfulle spørsmål er det ikke annet å forvente at Håkon drar igang litt bullshit Var ikke det 50.000,- + moms? Har du noe info om hva som gjøres med denne kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2008 Mva ble ikke nevnt. Sist jeg snakket med han spurte jeg bare om det var mulig å skifte bare noen av drevene for å få en litt livligere kasse. Svaret var at det var fullt mulig, men for å holde rettferdiggjøre en produksjon måtte han ha en bestilling på minst 5 sett. Mener vi snakket om å endre utveksling på tredje og fjerde gir. Til 50 flis så jeg ikke helt for meg at dette var noe jeg ville gjøre med det første og la hele greia på is. Komplett 6 trinns dogbox innmat ( dvs du må levere inn en kasse ) koster i prisklassen 150-250.000.- og da må du også kjøpe minst 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2008 Mva ble ikke nevnt. Sist jeg snakket med han spurte jeg bare om det var mulig å skifte bare noen av drevene for å få en litt livligere kasse. Svaret var at det var fullt mulig, men for å holde rettferdiggjøre en produksjon måtte han ha en bestilling på minst 5 sett. Mener vi snakket om å endre utveksling på tredje og fjerde gir. Til 50 flis så jeg ikke helt for meg at dette var noe jeg ville gjøre med det første og la hele greia på is. Komplett 6 trinns dogbox innmat ( dvs du må levere inn en kasse ) koster i prisklassen 150-250.000.- og da må du også kjøpe minst 5 Bare å kjøpe 5 stk da..så kan du selge de andre.. Sikkert lettsolgt til 200 000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2008 Evnt ringe til Frode J på tlf 97067329, så får du et svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2008 Lager ikke Fix it i Sverige drevsats til quattrokassene? Ellers har du jo X-trac.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2008 Eller du kan kontakte Martin direkte på 64933843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2008 Eller du kan kontakte Martin direkte på 64933843 Skal ringe til Martin jeg og be han legge på 600,- spenn jeg Glenn Åge om det er greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2008 Evnt ringe til Frode J på tlf 97067329, så får du et svar... Ikke vondt ment,men har du en hurtig-tast til det svaret der ?? Tilbake til topic.....finnes en del firma i østblokk-land som sikkert kan fikse annen innmat i girkasser. Kristian Pettersen har jo sendt kassen sin til Tsjekkia eller hva pokker det var for smidd drevsats i sin VR6T girkasse. Var ganske så grei pris på den jobben også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2008 Ikke vondt ment,men har du en hurtig-tast til det svaret der ?? Tilbake til topic.....finnes en del firma i østblokk-land som sikkert kan fikse annen innmat i girkasser. Kristian Pettersen har jo sendt kassen sin til Tsjekkia eller hva pokker det var for smidd drevsats i sin VR6T girkasse. Var ganske så grei pris på den jobben også har vel samme copy past som du har på: jeg har tilgang til mye tran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 19, 2008 Ikke vondt ment,men har du en hurtig-tast til det svaret der ?? Jepp, man har det til dem det er verdt å ha det til...kanskje noe er på gang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...