#1 Skrevet Februar 17, 2008 Var her en dag jeg skulle ut å kjøre en liten tur. Nærlys å fjernlys virker ikke. lyshorn virker ikke. Så i kjørekomputeren står det 70 Kan ikke foandre den klokken viser ikke. står der uansett om tenning er på eller av. Noen som har et forslag? Mvh. Kent-Robert Bøe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2008 Hvorfor lysene ikke fungerer, det kan jeg ikke svare noe konkret på når jeg ikke vet mer. Men hvis det står kun 70 i displayet, kan det da være at du har hatt dårlig batteri, og da kan du få se mye rart i det dipslayet om du ikke napper av plusspolen i noen sekunder sånn at kjørekomputer/klokke får nullstilt seg igjen. Har du funnet om det er noe mer som ikke fungerer sammen med lysa? Kan jo være den elektriske delen i tenningslåsen som er ødelagt. Ikke en ukjent ting på Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 Er kun det med 70 å nerlys fjernlys som ikke virker. Sikringer i orden, har ikke fått målt noe ennå. parklys å grøftelys virker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2008 Er ikke lysbryteren som er gåen? Går mye strøm gjennom disse såfremst en ikke har relèstyring til lysene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 kansje det er en grei plass å begynne å teste på evt koble om til relestyring:) Tror jeg skal ha meg en generell opprydding i ledningsnettet. (selv om det er det verte jeg veit om) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...