Anbefalte innlegg

Var her en dag jeg skulle ut å kjøre en liten tur. Nærlys å fjernlys virker ikke. lyshorn virker ikke. Så i kjørekomputeren står det 70 Kan ikke foandre den klokken viser ikke. står der uansett om tenning er på eller av. Noen som har et forslag? Mvh. Kent-Robert Bøe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lysene ikke fungerer, det kan jeg ikke svare noe konkret på når jeg ikke vet mer. Men hvis det står kun 70 i displayet, kan det da være at du har hatt dårlig batteri, og da kan du få se mye rart i det dipslayet om du ikke napper av plusspolen i noen sekunder sånn at kjørekomputer/klokke får nullstilt seg igjen.

Har du funnet om det er noe mer som ikke fungerer sammen med lysa? Kan jo være den elektriske delen i tenningslåsen som er ødelagt. Ikke en ukjent ting på Golf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kun det med 70 å nerlys fjernlys som ikke virker. Sikringer i orden, har ikke fått målt noe ennå. parklys å grøftelys virker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lysbryteren som er gåen?

Går mye strøm gjennom disse såfremst en ikke har relèstyring til lysene:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det er en grei plass å begynne å teste på:) evt koble om til relestyring:) Tror jeg skal ha meg en generell opprydding i ledningsnettet. (selv om det er det verte jeg veit om)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.