1000 metre.. på passat 2000mod

Anbefalte innlegg

Skal montere 1000metre på passaten.. skal selvf. ta dem av om sommeren.. spurte på VW verkstedet her . å det finnes ikke orginale brytere for å ha inni bilen til ekstralys.. hvis man skal ha en uorginal bryter ..må man jo nesten gjemme den litt..

Noen som har Koblings skjema.? Tips om brytere?

 

Hilsen Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra og Torshov har brytere som ser greie ut. Jeg hadde ekstralys på min Passat og monterte bryteren på sideveggen i oppbevaringsrommet på venstre side under rattet (dvs rommet under lysbryteren).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor satte du releet.. til 1000 metrene..?

 

Hilsen Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Releet satt jeg ikke langt fra batteriet skrudd fast i den ytre torpedoveggen (omtrent ved bremsekraftforsterkeren).

Styrestrøm fra bryteren la jeg gjennom ECU boksen (hjernen), og inn under dash'en.

 

Bryteren jeg mente ser du her:

http://www.torshovbil.no/katalog/2004/2_rekvisita.pdf

På side 37, nederst på høyre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det så jo ut som en ok bryter... tror jeg satser på den ..

 

takker...

 

Hilsen Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden her, men noen som vet hvor en kan få tak på fjernlys sak; Er flere små lys som sitter på en bjelke(?), hvis noen skjønner hva jeg leter etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Ikke meningen å kuppe tråden her, men noen som vet hvor en kan få tak på fjernlys sak; Er flere små lys som sitter på en bjelke(?), hvis noen skjønner hva jeg leter etter?

 

mener hellanor kan skaffe det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jørn Grande Skogvoll

Skal montere 1000metre på passaten.. skal selvf. ta dem av om sommeren.. spurte på VW verkstedet her . å det finnes ikke orginale brytere for å ha inni bilen til ekstralys.. hvis man skal ha en uorginal bryter ..må man jo nesten gjemme den litt..

Noen som har Koblings skjema.? Tips om brytere?

 

Hilsen Jørn

 

hvordan har du tenkt til å feste de med tankt på at du skal ta de av til sommern?????? Har hørt om en som fikk lagd en plate hvor festene til 1000m ble festet til denne platen og deretter ble platen skrudd på bak skiltet. Fin greie visst du skal unngå å lage noen hull.

 

Arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jørn Grande Skogvoll

Skal montere 1000metre på passaten.. skal selvf. ta dem av om sommeren.. spurte på VW verkstedet her . å det finnes ikke orginale brytere for å ha inni bilen til ekstralys.. Tips om brytere?

 

Hilsen Jørn

Du kan jo ta en annen originalbryter (for styring av kupelys, taxiskilt...) som kan gjøre jobben. Jeg har original T4 "blålysbryter" på min Caravelle for ekstralyktene...

 

Se litt på denne linken:

http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg slik en plate med 2 festeøyer (for å skru fast lysene)...for å Feste bak Skiltet.. kostet meg 210kroner..

 

Så kan jeg lett ta av den plata om sommeren... å bare gjemme ledningene..

 

Hilsen Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blålysbryter passer jo bra til deg Jørn :) hehe... greit å ha litt jobbfølelse i privatbilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte litt på det,, men men...,,.,...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.