#1 Skrevet September 21, 2004 Snublet over denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47873 Kan ikke fordra ordet 'streetmeet', men det kan jo sikkert være vel så gøy der som hjemme foran TV-en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2004 Hmm Rånerne skal samles... Skal vi VW Audi Folk lage en lineup og representere de beste bilmerkene eller? Mer info her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47873 Jeg tror jeg tar turen om jeg kan, men må putte bilen min nedi en grøft, da godbilen forsatt er sørpå desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2004 Kort varsel da! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2004 Kommer nok en tur jeg også da det er så nært at jeg nesten kan dytte bilen om det kniper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2004 Har folk slutta å lese helt heller? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11551 *knipse Tor Morten på rumpa* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Roger Løfald Kommer nok en tur jeg også da det er så nært at jeg nesten kan dytte bilen om det kniper Hehe Jeg tenkte også å ta en tur (og postet her litt før Tor Morten) Er det noe stemning forå kjøre i samlet flokk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg stemning forå kjøre i samlet flokk? Stemningen er der, men ikke bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Har folk slutta å lese helt heller? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11551 *knipse Tor Morten på rumpa* Det er Ola som holder orden på Trondheim delen, nå må du følge med Ola! Skjerpings... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Det er Ola som holder orden på Trondheim delen, nå må du følge med Ola! Skjerpings... Det har da lite med hvorvidt Tor Morten leser før han poster eller ei å gjøre? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Det har da lite med hvorvidt Tor Morten leser før han poster eller ei å gjøre? :-) Tror han mener at det er Ola som er mod på Trondheims-delen, og at han burde ha ordna opp i ting MEN, synes ikke vi skal frita Tor Morten for alt ansvar fordi! Eller hva, Ole Bendik? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2004 SÅNN! Er da enkelte som har skole etc å gjøre! (og jeg trengte en bestefars-høneblund for å ta meg litt inn igjen hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 22, 2004 I give them ca$h, they give me ..ssy (se for deg det med sånn Sopranos stemme hehe Neida, bare en helg som tok på litt, og mye arbeid på skolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2004 Klar for noen små 16åringer snart eller? Brunetter of course...begynner å bli lei av å høre om disse blonde studentene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2004 Kan dere ta noen bilder (også oversikts bilder) og lage litt tekst fra treffet så kanskje det blir til en liten reportasje i Treffpunkt i fremtiden !! Godt treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Petter Håvelsen Kan dere ta noen bilder (også oversikts bilder) og lage litt tekst fra treffet så kanskje det blir til en liten reportasje i Treffpunkt i fremtiden !! Veldig usikker på hvor mye det er å skrive om, men vi kan jo se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2004 snakker om Bilforumet.net treff av StreetMeet så sikkert ymse uinterressamt tupperware der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 22, 2004 må ikke du vær så negativ Ola... Kommer sikkert mange små brunetter med små faste romper til deg skall du sjå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 22, 2004 Dere får avgjøre det når dere har vært der da. Ta bilder av VAG bilder er jo det viktigste da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 22, 2004 VEll, strossa døra på lørdag, vi har litt å gå igjennom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 24, 2004 ska ta mæ en tur å sjå æ værtfall. dårlig vær men det driter jeg i. kommer det flere eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Johan Erlend Dybvik må ikke du vær så negativ Ola... Kommer sikkert mange små brunetter med små faste romper til deg skall du sjå Ola er alltid negativ han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 24, 2004 ja det er det inntrykke æ har fått av han æ å sjø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 24, 2004 så er han veldig flink til å få små jenter til å begynne og grine også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 24, 2004 OFF TOPIC.. må vell put på det så han moderatorn ikke drep oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 24, 2004 ryddet opp i alt tullballet her, iom jeg er moderator... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...