Anbefalte innlegg

Har en del sprekker i lysplaten som resulterer i vann som kommer der det ikke hører hjemme. Siden jeg først skal bytte lurer jeg på om det er spesielle problemer med å montere fra en S6, hvet det er litt annerledes håndtak utførelse på A6 varianten.

Ellers takker jeg for tips om hvor dette kan kjøpes rimelig, nytt eller brukt (men strøkent) evnt. om det er noen som har liggende enten fra S4 eller S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny S6 plate koster rundt 2500 på Vag, tror de er bolt on, selv om ikke de på Vag er enig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolt-on på sedan, men ikke på Avant.

 

Både 100/S4 og A6/S6 sedan har knappen i lykta sammen med nøkkelhullet, men på 100/S4 Avant er håndtaket i den midterste delen av selve platen mens den er hel med eget håndtak innenfor platen på A6/S6..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det går hvis øverste del av platen blir kappet slik at det blir laget plass til håndtaket? Er nøkkelhullplasseringen lik på sedan og avant? Bruker det ikke likevel, har jo keyless entry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg, glemte jo å se hvilken type det var : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at jeg ikke er den første som har problemer med sprekker og vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) Det er vel ikke tilfeldigvis i ryggelysutsparingen vel? Min lekker ikke om ikke jeg spyler direkte inn der med høytrykksspyleren når jeg vasker da, men det er der :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det er nok der, kontaktene til pærene er full i rust, og det er rennemerker på baksiden av platen ned fra disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du gjør er å skru av den gamle plata, da har du håndtaket med refleks på. Denne modder du enkelt ved å skjære av den delen der refleksen er festet på noe og fjerner refleksen. Da passer det rett på med S6 rampen.

 

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S6 plate på min S4 Sedan. 100% Bolt on.

Problemer med bakluke handtak på Stv. som nemt over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ivan Munthe

Det du gjør er å skru av den gamle plata, da har du håndtaket med refleks på. Denne modder du enkelt ved å skjære av den delen der refleksen er festet på noe og fjerner refleksen. Da passer det rett på med S6 rampen.

 

Glenn

 

Du tenker på å skjære vekk en del av håndtaket? Det er jo en mulighet men er det lett å få tak i håndtaket og åpne luken etterpå?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, her var det stilt.

No har jeg altså kjøpt plate til s4 sedan , den er jo og lukket i topp. Så får satse på at det går bra med monteringen. Skal hvertfall bli godt å få tett luke i disse duggdager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.