#1 Skrevet Februar 18, 2008 Er det forskjell på Bosch 044 bensinpumpene om man skal ha de inni tanken eller på utsiden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2008 De 044 pumpene jeg har sett er egentlig for montering utenfor tank,men går fint å bruke de til innvendig i tank også Det er jo skru-tilkobling både inn og ut på de pumpene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2008 Den pumpa som er beregnet for tank heter 040 pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2008 Den pumpa som er beregnet for tank heter 040 pumpa Er du sikker på det ?Den jeg hadde i tanken hadde delenr med 044. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2008 Er du sikker på det ?Den jeg hadde i tanken hadde delenr med 044. Jupp...men det går jo fint å bruke 044 pumpa. Forskjellen er at 040 pumpa har sil i bunn og det har ikke 044 pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2008 Ok. Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2008 Jupp...men det går jo fint å bruke 044 pumpa.Forskjellen er at 040 pumpa har sil i bunn og det har ikke 044 pumpa. riktig:) støtter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2009 Låner denne tråden litt eg. Noen som vet hva som må gjøres for å montere en Bosch 044 pumpe i tanken på en S6 AAN? Får en kjøpe filter og fest brakket for tanken til denne pumpen? Lurer på å kjøpe meg en slike pumpe: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1495310 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...