Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en A4 med grått interiør som jeg ikke syntes kler bilen min spesielt godt. Når det kommer fukt i setet, og det kommer ALLTID snø inn nå om vinteren, så trekker dritt seg opp i sete og alt blir veldig synlig. Jeg har vel mest lyst til å bytte hele interiøret. Noen som har noe erfaring med dette?

 

Jeg er ganske grønn når det kommer til bil, har ikke så god greie på dette. Er det vanskelig å få til om jeg f.eks skulle få tak i en delebil eller noe... Eller finner man setetrekk som er ok...?

 

Takk for evnt hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo få en salmaker til å trekke om setene dine, da kan du velge om du skal ha stoff eller skinn trekk... Pluss at du kan velge farger osv.... Men det kommer jo seff an på hvor mye penger du ønsker å legge i det. Et eks på salmaker finner du her hvor du kan lese litt om hva de utfører av arbeid: http://www.smafag.no/visittkort/salmakerA.htm

 

Ellers er det vel vanlig trekk som gjelder, men det ser vel kanskje ikke like pent ut.... Eller nye seter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er vanskelig å få tak i nye seter, eller eventuelt hvor mye dette vil koste meg? Kanskje huggeri er tingen..? Jeg er student, så jeg sitter ikke på den største pengesekken ser du. Ofte føler jeg det er nok bare å holde den på veien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo kontakte en salmaker å høre hva han tar for å trekke om setene dine, trenger jo ikke bli så dyrt så lenge du ikke skal ha det dyreste soffet og forskjellige farger.... skader jo ikke...

 

Det samme gjelder huggeri, bare å søke på nettet å ta kontakt... Finnes helt sikkert en som sitter på seter til din bil... hva de tar for setene vet jeg ikke...

 

vet, er ikke lett å være student å ha bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om det ikke blir billigst med en salmaker ja, huggeriene lå på rundt seks laken for nye seter, og da er de sikkert slitt også... Så jeg får høre om pris, jeg skal ikke ha noe ekstraordinære greier så.

 

Takk for hjelpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om det ikke blir billigst med en salmaker ja, huggeriene lå på rundt seks laken for nye seter, og da er de sikkert slitt også... Så jeg får høre om pris, jeg skal ikke ha noe ekstraordinære greier så.

 

Takk for hjelpen :)

 

Bare hyggelig:)

Hvis du nå finner en salmaker kan trekke om setene dine til en pris du syns er grei, så må du få lagt ut

før og etter bilder slik at vi får se resultatet: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er redd du må regne med ihvertfall 6000 kr hos en salmaker for å trekke om setene dine. http://www.inredcar.no skulle ha 12 000 for å trekke om mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er såpass ja. Men heller det enn å kjøpe brukte seter du må stresse med selv for samme pris eller mer! Men spørs om det ikke blir trekk fra Torshov til jeg har fått shippet og fikset litt på det ytre. Så kommer den indre skjønnheten etterhvert.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en pris på 20K for trekking av mitt inkl dørtrekk i fra Inredcar. :)

 

Jeg vurderer og selge mitt strøøøøkne S4 B5 Skinn/Alcantara seter jeg får i fra USA ca midt i Mars,selger alt du ser på bildet inkl sort skinn lokk til armlene som er kjøpt til i fra Møller,dvs KOMPLETT! Går for høystbydende over 20K! :)

Kun brukt i 60.000km.

 

Dette passer kun til sedan og baksetereyggen er nedleggbar,enten 60/40 eller hele. :)

 

Ta kontakt ved int! :)

290_PA300610.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.