Stor økning i priser på BBS-felger?

Anbefalte innlegg

En kollega av meg har vurdert å skaffe seg BBS CH til sin Passat 3BG, og har kikket litt på Gundersen Sportscar sine hjemmesider, hvor BBS CH i aktuell dimensjon kostet 2890 kr pr felg. Dette er ikke mer enn ca en uke siden, og i dag sjekket han igjen. Nå er prisen 4320 kr - altså en økning på 1430 kr pr felg! CH Black Edition koster "bare" 4680 kr pr felg...

Får jo rent pris-sjokk når man ser på prisene der nå... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg har vurdert å skaffe seg BBS CH til sin Passat 3BG, og har kikket litt på Gundersen Sportscar sine hjemmesider, hvor BBS CH i aktuell dimensjon kostet 2890 kr pr felg. Dette er ikke mer enn ca en uke siden, og i dag sjekket han igjen. Nå er prisen 4320 kr - altså en økning på 1430 kr pr felg! CH Black Edition koster "bare" 4680 kr pr felg...

Får jo rent pris-sjokk når man ser på prisene der nå... : eek :

Hmmmm....jeg solgte mine 19 toms CK altfor billig jeg da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i realiteten en god stund siden prisene ble oppjustert. De nye prisene de opererer med på nettsidene nå, var i allefall aktuelle når jeg hørte på priser i fjor sommer. Så det er bare Gundersen som har vært trege med oppdatering. Nye priser kom i sammenheng med nye eiere av BBS.

Edit: Synd at de er blitt såpass mye dyrere. Før kunne prisene på bl.a CH forsvares. Med de nye prisene er det MYE annet jeg heller hadde kjøpt først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS er fortsatt relativt billig om du er villig til å handle fra usa.. du får 19" bbs ch for litt over 10k hos www.tire-rack.com , men frakt og moms kommer jo i tillegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med disse shariff selger / solgte? Er prisen gått opp der også ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en del av den nye politikken til de nye eierne dette.

Øke prisen på felgene slik at de tjener penger på hver felg som de selger.

Synd at de priser seg totalt ut av markedet.

Bra at det finnes nok av gode alternativer å få kjøpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.