#1 Skrevet September 22, 2004 Når skal vi ha nytt møte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2004 vet ikke.. er liksom bare for "resten" å sette en dato:P senere når leiligheten er ferdig kan jeg innvitere hjem til meg, men det er litt framover:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2004 Bjørn Tore skulle visst prate med Tor, kommer vel en melding etterhvert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2004 Neste lokallagsmøte: Torsdag 21.okt kl, 19:00 på Pepes i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2004 Den er grei!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2004 Ble litt senere enn planlagt..men pga at jeg ville ha med Tor så måtte det bare bli slik. Han reiser som alle vet endel til Oslo og Bergens-omr. Håper at jeg ikke blir og pga dette.. Kan jo treffes utenom lokalmøtene også vettu. Er stort sett hjemme etter jobb eller på huet i motorrommet på audi'n: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2004 Går helt greit for meg også! Skal se om jeg stikker innom idag med DVDene BT... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2004 Heisann godtfolk:D Når ser dere at tiden for nytt møte bør være? Skulle ha fått igang opprykk av medlemmer også kanskje. Skal få printet ut noen eksemplarer av denne flyer'n til Bjørn: gb : Bjørn Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2004 Har vi sovnet allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Har vi sovnet allerede? Neida, nettopp stått opp:D Vi får sette oss ned BT og se litt på flyern over helga, har vært opptatt med eksamen denne uka.. Angående møte så foreslår jeg tirsdag eller onsdag uke 47... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Neida, nettopp stått opp:D Vi får sette oss ned BT og se litt på flyern over helga, har vært opptatt med eksamen denne uka.. Angående møte så foreslår jeg tirsdag eller onsdag uke 47... Halloen. Var en spøk da..en "liten" en..hehe Det høres bra ut,kommer hjem til Bodø på tirsdag jeg. Kan sette oss ned etter den tid. God helg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2004 Klokke og dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2004 Opprinnelig postet av Oddvar Østli Klokke og dag? Onsdag 17.11 kl 2000 ? Bare å komme med kommentarer hvis det ikke passer for noen av dere.. Vi skal etterhvert prøve å få til en fast dag hver måned.. Edit: Fikk akkurat vite at jeg skal på jobb onsdag, hva med tirsdag 16.11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2004 Ok, da blir neste møte Tirsdag 16.11 på Peppe`s Kl 19,00.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 29, 2004 Blir det møte imorgen? Og evt når? Har noen informert Tor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 29, 2004 Blir det møte imorgen? Og evt når? Har noen informert Tor? Peppes imorgen kl.20:00 Tor er informert og kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2005 Ja, gutter og jenter:) Da var vi inne i det nye året, forhåpentligvis med flere medlemmer og mer aktivitet:) Ifølge filofaxen min har vi visst møte Tirsdag 25, blir vel klokken 2000 som vanlig? Er det behov for en samling tidligere? Noen innvendinger eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 5, 2005 Ja, gutter og jenter:) Da var vi inne i det nye året, forhåpentligvis med flere medlemmer og mer aktivitet:) Ifølge filofaxen min har vi visst møte Tirsdag 25, blir vel klokken 2000 som vanlig? Er det behov for en samling tidligere? Noen innvendinger eller lignende? Et spm... hvem er jenter?? Noe jeg ikke vet? hehe 25.jan kl.20 høres jo greit ut ja! For min sin del hvertfall. Når det gjelder avtaler så har jeg fått en med styling-tech på levanger. Har med kataloger til dere alle..ble vistnok en eske på ca.50 kg fra Svein Erik,så vi har en stund til de medlemmer som kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 5, 2005 Et spm... hvem er jenter?? Noe jeg ikke vet? hehe Hmmm.. vet du ikke hva jenter er? Tror vi må ha oss en prat:D Neida, var bare en inkluderende hilsen fra min side:) 25.jan kl.20 høres jo greit ut ja! For min sin del hvertfall. Når det gjelder avtaler så har jeg fått en med styling-tech på levanger. Har med kataloger til dere alle..ble vistnok en eske på ca.50 kg fra Svein Erik,så vi har en stund til de medlemmer som kommer! Høres meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...