#1 Skrevet Februar 18, 2008 Regner med girkassen skal passe på begge. Men tenker mest på elektriske nettet. Hvordan blir det forhold til det som ligger der originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2008 passer nok på kassa ja.. Men tviler på el nettet passer rett over. Det er to forsjellige typer biler.. Nettet fra en s2 passer rett i, men ikke fra en s4. Men er vel ikke så mange kablene som må kobles for å få den til å svive. Men kjørecomputeren og sånn vil ikke funke uten mye plunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2008 passer nok på kassa ja.. Men tviler på el nettet passer rett over. Det er to forsjellige typer biler.. Nettet fra en s2 passer rett i, men ikke fra en s4. Men er vel ikke så mange kablene som må kobles for å få den til å svive. Men kjørecomputeren og sånn vil ikke funke uten mye plunder. S2 og S4 nett har vel ikke så mye å gjøre på en 10vt vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2008 S2 og S4 nett har vel ikke så mye å gjøre på en 10vt vel ? det var et eksempel på hvordan det er forsjellig nett i forsjellig "type" biler... Men du har kansje noe bedre forslag....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2008 Regner med girkassen skal passe på begge. Men tenker mest på elektriske nettet. Hvordan blir det forhold til det som ligger der originalt? Du må bruke komplett ledningsnett mellom ECU og MC motoren. Så trenger du selvsagt koblingskjema for resten... I farten husker jeg bensinpumpe, turteller, jord, tenning og 12V Jeg fant mye av infomrasjonen jeg trengte den gang jeg hjalp en kammerat med dette her: http://www.sjmautotechnik.com/ Denne linken er også OK for de som holder på med 10V turbo http://www.isham-research.co.uk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2008 Takk for kjappe svar. Vurderer å montere i cabben. Denne har da ikke kjørecomputer, men har vel autocheck. Må vel gjøre noe drastisk for å slippe at den hyler over ting. Blir isåfall ikke et prosjekt før til høsten, må overhale motor etc. i første omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2008 Du må bruke komplett ledningsnett mellom ECU og MC motoren.Så trenger du selvsagt koblingskjema for resten... I farten husker jeg bensinpumpe, turteller, jord, tenning og 12V Jeg fant mye av infomrasjonen jeg trengte den gang jeg hjalp en kammerat med dette her: http://www.sjmautotechnik.com/ Denne linken er også OK for de som holder på med 10V turbo http://www.isham-research.co.uk/ Så lett på koblingskjema på den siste siden. I sammenheng med masse elektroniske tegn og tysk ble det litt gresk. Ikke akkurat slik jeg lærte på automatiserte-anlegg timene mine. Hvis jeg ser på ledningsnettet til MC-motoren, må jeg få et visst inntrykk av hva som skal hvor av de ledningen som ikke skal på ECU. Så kan jeg erstatte dem med de fra ledningsnettet på NG motoren. Forhåpentligvis ikke så stor forskjell fra ledningsnettene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2008 Caben din har vel ikke autosjekk etter det jeg husker Sven kun det litt mer moderne instrumentet Du har da el.nett fra MC`n? så er det bare å sammenligne... blir nok litt plundring.... men komme rlangt hvis en kan lese koblingskjema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2008 Caben din har vel ikke autosjekk etter det jeg husker Sven kun det litt mer moderne instrumentet Flott 100'n hadde det, og det peip i ett sett. Ble helsprø, trenger ikke akkurat fortelle meg at jeg ikke har noe servo olje igjen. Det kjenner jeg relativt godt på bremser og styring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...