#1 Skrevet Februar 18, 2008 I det siste har min A8 blitt glad i å spise D2S xenon pærer. Ryker ca en hver måned. Og det er ikke fingeravtrykk på pæra nei, for det kjøpte jeg første gangen. Etter at første pæra ble skiftet, ble også tenner og strømenhet i lykta byttet. Noen som kan ha noe tips om hva pokker som feiler den nå? Møller hadde ikke noe lurt forslag. Og uaktuelt å kjøpe ny lykt til 17.000 bare for å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2008 Det er vel 1 års garanti på pæra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2008 1 års garanti ja, men hjelper lite når jeg vil bytte pære en gang i måneden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2008 1 års garanti ja, men hjelper lite når jeg vil bytte pære en gang i måneden Vet ikke om dette er noe klart svar men : Jeg har akkurat kjøpt en A6 2000 mod. med defekt ds2 pære...trodde jeg! Det viste seg at det var sikringen som hadde gått! Byttet denne og både de nye og gamle pærene fungerte! Deretter "peip" det plutselig i varsellampa for defekt pære igjen! sjekket sikringen, denne var hel! Slo tenningen av og på noen ganger, siden har lyset virket! ??? spør meg ikke hvorfor! Har du sjekket at den "defekte" pæra faktisk er defekt ? Tipper det går an å dra til et bosch-verksted eller noe, å få de til å måle spenningen etc for deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...