#26 Skrevet Februar 24, 2008 Hehe, uff. De tenkte altså aldri den tanken at en Audi A6 quattro med snudd Pre-facelift grill, Alfa Romeo Brera frontlykter, modernisert Subaru Domingo-inspirert frontfanger, postkasse-scoop, lexuslykter og et enormt bodykit med målplasserte eksoshaler kunne slå feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 24, 2008 Hehe, uff.De tenkte altså aldri den tanken at en Audi A6 quattro med snudd Pre-facelift grill, Alfa Romeo Brera frontlykter, modernisert Subaru Domingo-inspirert frontfanger, postkasse-scoop, lexuslykter og et enormt bodykit med målplasserte eksoshaler kunne slå feil? Utrolig godt gjort å plassere SÅ mye forskjellige stiler og fasonger fra så mange forskjellige biler på EN og samme Audi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 24, 2008 Burde tatt en grundig psykologisk undersøkelse på den fyren:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 24, 2008 Lurer på om dette kittet skal serieproduseres: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 26, 2008 Lurer på om dette kittet skal serieproduseres: klø : Hvordan det? er du interresert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 26, 2008 Burde tatt en grundig psykologisk undersøkelse på den fyren:shf: Trur ikke det er nødvendig i dette tilfellet: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 26, 2008 Ok. Nå fikk jeg vondt en plass, men usikker på hvor. Det der heter å bruke mye penger på og ødelegge en bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 26, 2008 Imponerende! Noe så stygt! Gratulerer! De har brukt nok tid ihvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 27, 2008 De kan jo umulig være fornøyd inni seg de som har bygget denne bilen? Den ser jo ikke ut og tror det er SVÆRT få som i det heletatt syns dette ser bra ut. Det peneste jeg kan si er at det er gjonnomført stygg for det er sikkert lagt ned noen timer og MASSE tilpassning men resultatet er skrekkelig. Veldig rart at noen gjør slikt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 28, 2008 Det er det nye Biltemas universalkit, passer alle biler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 4, 2008 Hehehe!!!! Rett før jeg dro til Torrevieja, Spania, såg jeg en annen post om denne "A9'n". Dette måtte være det styggeste noen har gjort med en Audi... Eller bil for den saks skyld. Tror dere f.... det meg ikke at jeg såg denne bilen live i Torrevieja!! Jeg og en kompis skulle kjøre inn til byen (leiebil), og kjørte i de trange, enveiskjørte gatene der nede. Fremme i gaten la vi merke til en ikke så vanlig bil. Hadde det ikke vært for en trang enveiskjørt gate, og grusomt med trafikk hadde vi stoppet og sjekket opp bedre. Det var faktisk en Audi "A9" som stod utenfor ett verksted. Panseret stod åpent og en fyr drev og brukte en laptopen på den. Hehehe! Og ja, bilen var like fantastisk stygg i virkeligheten som den er på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 5, 2008 Herregud!! Jaja, det har jo i det minste gitt oss i "Styggere bil skal du lete lenge etter"-klubben, en real utfordring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 5, 2008 Det verste er jo at han sannsynligvis har brukt MYE penger på å få den til å se slik ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 6, 2008 La oss håpe at designteamet til Audi aldri ser på denne og vurderer å bruke noe av dette til inspirasjon.... De klarer antageligvis ikke se at det har vært en A6 en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...